luni, 22 iunie 2009

and so it will be for sure

iar pauza. azi a fost o lunga pauza. de la ploaie si de la oboseala acumulata. pe vremea asta nici nu se cade sa lucrezi. tb sa profiti la maxim de zi si sa stai ... sa stai sa te bucuri de muzica, de un pahar de vin, de stropii de ploaie, de nori, de aerul curat si rece si de starea pe care o induce. incerc sa imi pun gandurile in ordine, dar din pacate nu le pot aranja intr'un tabel, nu le pot clasifica in functie de variabile, decat poate de importanta pe care le'o dau eu. raspunsuri.
acum m'am hotarat. vreau sa stau in Londra. sa ploua zilnic. si in cazul in care nu mi'ar mai placea vremea, sa ma mut undeva unde e soare mereu. si zapada. multa zapada. iar cand ma plictisesc de hainele groase, sa ma pot imbraca de vara. lejer. cu o rochita alba care sa imi mangaie usor trupul si cu un parfum de vara dupa care pot fi identificata.
si oriunde as sta, as vrea sa vii cu mine. sa fim noi doi si ploaia, soarele, zapada. noi doi e de ajuns.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu