joi, 21 mai 2009

squeeze me ...

inchid ochii si simt totul mult mai intens. te gust si nu pot sa ma opresc, te miros si devin dependenta de tine ... mai mult decat eram pana acum. degetul tau pe gatul meu este ca un fulg care ma gadila si incerc sa fac fata senzatiei pentru ca intr'un mod straniu, chiar imi place. notele se desprind din melodie si vin sa te ajute. ma ametesc si imi incanta auzul impletindu'se cu soaptele tale. minte'ma in continuare ca vei fi aici si maine, minte'ma ca nu visez si ca nu'mi vei da drumul la mana ... ca degetele noastre vor ramane incrucisate nu numai in prezenta lunii. hai sa avem martor si soarele.
buzele tale imi inghit cuvintele. privirea ta imi ajunge in varfurile degetelor. inima o ia la galop, iar eu intru in transa.
m'am trezit la realitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu